تاريخ انتشار : ٢٠:٢٠ ٥/١٠/١٣٩٥
لم یزرع بایرامی رمان اول جایزه‌ی جلال/اعطای نشان درجه‌ی یک هنری به 7 نویسنده
مجبورم مطبم را راه بیاندازم و بیماری‌های ادبی را درمان کنم!
  به گزارش خبرنگار مهر، برخی از نویسندگان کشور، عصر امروز در مراسم اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد نشان درجه یک هنری (معادل دکتری) را از دست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

در این مراسم ابوتراب خسروی، داود غفارزادگان، محمدرضا کاتب،مجید قیصری،هدایت الله بهبودی و میثاق امیرفجر گواهینامه درجه یک هنری دریافت کردند.

رضا امیر خانی در فرصت اختصاص داده شده به خود برای سخنرانی در این زمینه خطاب به حضار گفت: به راندن علاقه‌ی زیادی دارم. از استر و سه‌چرخه بگیر تا اتومبیل و هواپیما. به جز حکم باقی چیزهای راندنی را می‌پسندم. وقتی شنیدم قرار است به‌م یک گواهی‌نامه‌ی جدید بدهند خیلی مسرور شدم. پرس و جو کردم که با این گواهی‌نامه چه وسیله‌ای را می‌توانم برانم، اما جواب درستی نشنیدم. ترسیدم همان حکم تنها وسیله‌ی راندنی این گواهی‌نامه باشد. عاقبت کسی راه‌نمایی‌م کرد که این گواهی‌نامه، معادل دکتری است. این هم قسمت من است... حسب سوگند سقراط یا بقراط، از هفته‌ی آینده مجبورم مطبم را راه بیاندازم و بیماری‌های ادبی و بی‌ادبی مخاطبانم را درمان کنم!


در همين رابطه :
 . ماخذ: خبرگزاری مهر
. ماخذ: خبرگزاری کتاب

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٧٤٢٨
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.