تاريخ انتشار : ١٤:٤ ١٣/١٢/١٣٩٢

رضاامیرخانی: جایزه ادبی شهید غنی پور تنها جایزه‌ای است در جهان که برای گرفتن‌ش باید کفش‌هامان را در بیاوریم
 رضا امیرخانی پس از دریافت جایزه ادبی شهید غنی پور گفت: بسیار خشنودم از اینکه تنها جایزه ادبی در جهان را دریافت می‌کنم که برای دریافت آن مجبور هستیم کفش‌هایمان را در بیاوریم.
 

به گزارش خبرنگار مهر، نویسندگان برگزیده سیزدهمین جایزه ادبی شهید غنی پور که شب گذشته در مسجد جواد الائمه(ع) برگزار شد, پس از دریافت جایزه خود از دست پدران شهدای حاضر در مسجد جواد الائمه(ع) هر یک برای دقایقی با حضور در پشت تریبون طراحی شده در این مسجد به اظهار نظر برای حاضران پرداختند.

رضا امیرخانی که با رمان «قیدار»، برگزیده بخش انقلاب و دفاع مقدس این دوره از جشنواره شد، پس از دریافت جایزه خود در سخنانی اظهار کرد: بسیار خشنودم از اینکه تنها جایزه ادبی در جهان را دریافت می‌کنم که برای دریافت آن مجبور هستیم کفش‌هایمان را در بیاوریم.

وی ادامه داد: اگر یک ساختمان 8 طبقه با طبقات و بخش‌های مختلف را در نظر بگیریم که جشنواره‌ها و فعالیت‌های متعددی را برگزار می‌کنند، زمانی که یک اسم و امضا در آن عوض شود همه چیز تغییر می‌کند. رفت‌وآمدها، برخوردها، سلام و علیک‌ها همه و همه تغییر پیدا می‌کند. اما در این مسجد کوهی مانند امیرحسین فردی می‌رود و چیزی عوض نمی‌شود. چون فرزندان بسیار خوبی دارد. من از این فرزندان خوب تشکر می‌کنم.

 


در همين رابطه :
 . خبرگزاری مهر

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٧٤٦٦
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.