تاريخ انتشار : ٢٣:٠ ٣٠/١٢/١٣٨٧

داوود غفارزادگان، احمد دهقان، ابراهيم زاهدي مطلق و ابوتراب خسروي در نظرسنجي مهر بيوتن را برگزيدند
در خبر انتهايي مهر با عنوان دا برترين اثر ادبي سال آمده است: همچنین کارشنان ادبیات رمان "بیوتن" رضا امیرخانی را به دلیل ارجاعات فراوان به ارزشهای انقلاب، نوآوری در تکنیکهای داستانی، جسارت نویسنده در روایت داستان و بازگشت به ارزشهای هشت سال جنگ تحمیلی، پاکیزگی زبان و نثر امروزی آن به عنوان دومین اثر برتر ادبی پیشنهاد کردند. رمان "بیوتن" نوشته رضا امیرخانی حاصل تاملات نویسنده در سفر چند ماهه به آمریکاست که تصویری از زندگی مهاجران ایرانی را نیز نشان می‌دهد.

اما ابوتراب خسروي گفته است:
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=846505
ادبیات دفاع مقدس: بهترین کتاب در این زمینه که دارای ویژگی‌های تکنیکی خوبی بود، رمان "بیوتن" نوشته رضا امیرخانی بود که نشر علم آن را چاپ کرد.
احمد دهقان:

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=849928ا
حمد دهقان کتاب "بیوتن" اثر رضا امیرخانی را از جمله آثار خوب و ماندگار سال گذشته در ادبیات ایران خواند که توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

این نویسنده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بسیاری از کارشناسان معتقدند در سالهای اخیر رمان و داستان بلند خوبی منتشر نشده است اما به اعتقاد من کتاب "بیوتن" از آثار خوب سال گذشته است که گزینه مناسبی برای مطالعه در نوروز به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: رضا امیرخانی از نویسندگان حرفه‌ای محسوب می‌شود و چند سالی بود روی این کتاب کار می‌کرد تا آنکه در نمایشگاه امسال شاهد انتشارش بودیم.دهقان در مورد این کتاب گفت: این اثر حاصل دغدغه‌های ذهنی و سیاسی یک نویسنده ایرانی است که اعتقادش را در مورد انقلاب و مذهب بیان می‌کند.وی افزود: از آنجا که مسایل مذهبی دغدغه‌ بسیاری از خوانندگان است این کتاب توانسته توجه بسیاری را جلب کند و در مدت کوتاهی هفت بار تجدید چاپ شود.این نویسنده خاطرنشان کرد: "بیوتن" می‌تواند یکی از کتابهای خواندنی روزگار ما باشد و تا سالهای بعد هم همه از خواندنش لذت ببریم زیرا با مطالعه این کتاب سوالات زیادی در ذهن مطرح می‌شود و کمتر کتابی موفق به چنین کاری می‌شود.

ابراهيم زاهدي مطلق:
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=850337
ادبیات دفاع مقدس: "بیوتن" امیرخانی، دستمایه اصلی در این داستان جنگ است. این کتاب جامع است و اطلاعات زیادی به مخاطب می دهد. از طرف دیگر رمان امیرخانی در مقایسه با "چراغها را من خاموش می‌کنم" نوشته زویا پیرزاد رمانی عامه پسند نیست و ارجاعات و رگه‌هایی از طنز دارد که تنها قشر خاصی مثل دانشجویان آن را می‌خوانند.
داوود غفارزادگان:
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=848485
ادبیات دفاع مقدس: در این بخش "بیوتن" امیرخانی رمان موفقی بود. اگر چه ماجرای رمان خارج از مرزهای ایران می‌گذرد اما به شکلی نگاه نویسنده معطوف به ارزشهای هشت سال جنگ تحمیلی است. با خواندن این کتاب از یکسو جسارت نویسنده در روایت و از سوی دیگر پاکیزگی زبان و نثر امروزی آن را پسندیدم.


  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٦٠٢٨
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.