تاريخ انتشار : ١١:١٢ ٢٠/٧/١٣٨٨

فردي: اميرخاني اميد آينده و جزء ناگسستني ادبيات انقلاب اسلامي است
دبير جشنواره داستان انقلاب اسلامي در پاسخ به جوسازي هاي فرصت طلبان سياسي اظهارداشت:رضا اميرخاني را چون گذشته از دلسوزان و سينه سوخته هاي علاقه مند به نظام مي دانيم و حضور او از اجزاء ثابت و اميد آينده ادبيات انقلاب اسلامي است

اميرحسين فردي روز يکشنبه در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا گفت:اختلاف سليقه در اعضاي يک خانواده نه تنها طبيعي است بلکه لازم به نظر مي رسد و نقدهاي متقابلي که به هر صورت امکان بروز آن هست؛را نبايد به عنوان اختلافات بنيادي و ريشه اي تلقي نمود.
عضو هيئت مديره انجمن قلم ايران در خصوص حذف چهره اميرخاني از نوار نويسندگان متعهد روزنامه کيهان که دستمايه تحليل هاي سياسي ناصواب برخي سايت هاي خبري شده بود؛ افزود: ما معتقديم که حلقه نويسندگان متعهد کشور يک حلقه بسته اي نيست و به همين دليل تصاوير اين نويسندگان به صورت گردشي تغيير مي کند. البته در مورد آقاي اميرخاني به دليل ارادت و اهميتي که برايشان قائل بوده و هستيم اين گردش چند نوبت اعمال نشد. بنابراين، تغيير چهره ها در اين نوار طبيعي است و ربطي به مسائل سياسي ندارد زيرا اميرخاني و اميرخاني ها بيش از اين که در روزنامه نشان داده شوند در قلب ما جاي دارند.
وي در اين زمينه افزود:در جريان انتخابات به نظر ما اتفاقاتي افتاد که درست و عادي نبود.اما همانجا تذکر خود را داديم و قضيه تمام شد.اما موضوعي که بايد بر آن بصيرت جدي داشت اين است که دوست را به جاي دشمن نگيريم. به هر صورت آن قضيه مربوط به همان روزها بود و فرعي تر از اين است که در حلقه نويسندگان عاشق انقلاب اسلامي شکافي بيفتد.
فردي ادامه داد:به نظر من اميرخاني از زيباترين رويش هاي ادبيات جمهوري اسلامي است و نويسنده اي دوست داشتني است که در قلب ما جاي دارد.
گفتني است در پي تغيير تصوير اميرخاني از صفحه ادبي روزنامه کيهان،برخي از سايت هاي خبري به ارائه تحليلهاي شخصي و سياسي از اين موضوع پرداخته بودند.

در همين رابطه :
ماخذ: ايرنا

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٦٦١٤
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.