تاريخ انتشار : ١١:٣٠ ٩/٣/١٣٨٩

چاپ دوم نفحات نفت به بازار آمد
کتاب "نفحات نفت" نوشته رضا امیرخانی که در قالب یک مقاله بلند درباره وضعیت نفت در ایران نوشته شده است در فاصله کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا امیرخانی که بیشتر با رمانهایش شناخته شده است این بار با نگارش کتاب "نفحات نفت" به فرهنگ و مدیریت نفتی در ایران توجه کرده است.

در کتاب اخیر او که در کمتر از 20 روز به چاپ دوم رسیده است می خوانیم: "نفت همان دولت است و دولت همان نفت.
شنیده‌ام که ستاره دریایی اگر بازوش زیر سنگ گیر بیافتد، از خیر بازو می‌گذرد و آن را قطع می‌کند. اما این مال وقتی است که ستاره بیم داشته باشد از خطر... دولت تا نفت دارد، خطری تهدیدش نمی‌کند! و این‌گونه، اقتصاد دولتی و مدیر سه‌لتی ساخته می‌شود."
 
این کتاب شامل مقاله ای بلند به قلم نویسنده درباره وضعیت مدیریت نفتی در ایران و چالشهایی است که از این مسیر پیش روی اقتصاد کشور قرار می گیرد.
 
امیرخانی پیش از این  کتاب"نشت نشا" را با موضوع مدیریت دولتی در ایران نوشته است. " من او"، " بی وتن" و " ارمیا" از جمله آثار ادبی وی هستند.

براي خريد اين كتاب مي‌تواند با شماره‌ي 66970467 تماس بگيريد و يا به سايت افق مراجعه فرماييد.

در همين رابطه :
. ماخذ: خبرگزاري مهر

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٦٠٠٩
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.