تاريخ انتشار : ١٣:٥١ ٢٠/٢/١٣٩٠

جانستان کابلستان منتشر شد، رضاامیرخانی 4شنبه و 5شنبه در نمایش‌گاه
متاسفانه روز یک‌شنبه تنها عشری از شماره‌گانِ جانستان کابلستان به نمایش‌گاهِ کتاب رسید که همان مقدار نیز در همان روز ظرفِ یکی دو ساعت، میانِ مخاطبان توزیع شد. این تاخیر -به گفته ناشر محترم- می‌گشت به مشکلاتی در صحافی و روند تولید. طبقِ قولِ ناشرِ محترم، سه‌شنبه 20 اردیبهشت، این کتاب در نشر افق به تعداد کافی در دست‌رسِ مخاطبان خواهد بود.
عده‌ای این کسریِ کتاب را به حسابِ ترفندی بازرگانی از سوی ناشرِ محترم گذاشته بودند که البته قرینِ به صحت نیست. کدام ناشری کتابی را در بازارِ آزادِ خرید و فروش و در حضورِ مشتری، سهمیه‌بندی یا احتکار! می‌کند؟!
رضاامیرخانی طبقِ قرارِ قبلی روزِ چهارشنبه 21 اردیبهشت، ابتدا از ساعت 16 تا 17 در نشرِ افق و پس از آن از ساعت 17 تا 18 در نشر کتابِ نیستان خواهد بود. وی در آن روز قطعا مدتی را نیز در غرفه‌ی انجمن صرع ايران واقع در راهرو 20 بين غرفه هاي 19 و 21 سپری خواهد کرد.
هم‌چنین وی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت، به خواهشِ دوستانی که پیام گذاشته بودند، از ساعتِ 15 در نشرِ افق، با مخاطبان دیدارِ رودررو خواهد داشت.
انتشارات افق واقع در راه‌رو 30 شبستان، "نفحات نفت"، دیگر کتاب وی را نیز عرضه خواهد کرد.
هم‌چنین در راه‌رو 21 غرفه 19 انتشارات سپیده باوران کتاب "سرلوحه‌ها" را روی پیش‌خوان دارد. در غرفه‌ی سوره مهر نیز هم‌چنان کتبِ "من او" و "ارمیا" به فروش می‌رسد. نشر علم نیز "بیوتن" را در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد. نشر علم در غرفه‌‌ی بزرگِ انتهاییِ آخرین راه‌رو، واقع شده است.
کتاب نیستان دو کتابِ "ازبه" و "ناصرارمنی" از او را منتشر کرده است.
در سالن کودک و نوجوان، انتشارات قدیانی با عنوان فرعیِ بنفشه اگر چه ارائه دهنده‌ی کتبِ کودک و نوجوان است، اما دو کتابِ "نشت نشا" و "داستان سیستان" را نیز عرضه خواهد کرد.

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٦٦٤٧
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.