تاريخ انتشار : ٢١:٤٦ ٢١/٤/١٣٩٠

پنجشنبه خودمانی با رضا امیرخانی
رنامه «پنجشنبه خودمانی» فرهنگسرای ابن سینا این هفته میزبان رضا امیرخانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید قاسم ناظمی‌ رئیس فرهنگسرای ابن سینا‌ به پنجمین برنامه «پنجشنبه خودمانی» این فرهنگسرا اشاره کرد و گفت: پس از حضور استاد بهاءالدین خرمشاهی، هوشنگ مردای کرمانی،‌ حمیدرضا نوربخش و خسرو سینایی در فرهنگسرای ابن سینا،‌ در روز 23  تیرماه میزبان رضا امیرخانی خواهیم بود.

وی افزود: فراهم کردن فضایی ساده و خودمانی به دور از دغدغه‌های روزانه همیشگی، برای گفتگو با هنرمندان، ‌ادیبان و اندیشمندان و نیز پاتوقی فرهنگی برای همه آنانی که دغدغه‌ای فراتر از مسائل روزمره دارند، ‌از مهمترین اهداف ما در برگزاری نشستهای پنجشنبه‌های خودمانی است.

ناظمی با دعوت از شهروندان و فرهیختگان و علاقمندان به حوزه‌های فرهنگ و هنر برای حضور در این نشست‌های خودمانی  یادآور شد: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هر هفته میزبان یکی از چهره‌های شاخص فرهنگ و هنر کشورمان باشیم.

رضا امیرخانی طی 16 سال گذشته،‌ آثار متعدد و متنوعی را نوشته است: اِرمیا نام اولین کتاب امیرخانی و «ناصرِ ارمنی» و رمان «منِ‌او» دو اثر دیگر وی است که در سال 1378 منتشر شد. آخرین رمان امیرخانی نیز در فروردین‌ماه 1387 با عنوان «بیوتن» به چاپ رسید.

همچنین سه کتاب «نشت نشا»، «نفحات نفت» و «جانستان کابلستان» سه کتاب متفاوت امیرخانی است: «نشت نشا» مقاله بلندی پیرامون ریشه‌یابی مهاجرت نخبگان، «نفحات نفت» جستاری در فرهنگ مدیریت نفتی و دولتی و «جانستان کابلستان» نیز  حاصل سفر به کشور افغانستان است.

نشست پنجشنبه خودمانی با رضا امیرخانی ساعت 18:30 روز پنجشنبه 23 تیرماه در فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس‌، فاز یک،‌ ایران زمین شمالی برگزار خواهد شد.


در همين رابطه :
ماخذ: خبرگزاری مهر

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٧١٤١
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.