تاريخ انتشار : ١٤:٤٤ ٧/١١/١٣٩١

اتصالِ آمودریا به آمازون از کانال افق/فروش تک‌نسخه‌ای جانستان کابلستان در شبکه‌ی آمازون

جانستانِ کابلستان، گزارشِ سفر به افغانستان نوشته‌ی رضا امیرخانی، به سایتِ فروشِ کتابِ آمازون رسید. روشِ فروشِ آمازون برای کتاب جانستان کابلستان، نه کتابِ الکترونیک است و نه نسخه‌ی اصلیِ کتاب. آمازون برای هر مشتری، تک‌نسخه‌ای از این کتاب را طبقِ توافق با انتشاراتِ افق منتشر و ارسال می‌نماید. بدین ترتیب این روشِ میانه، بینِ نسخه‌ی اصلیِ کتابِ کاغذی و کتابِ الکترونیک می‌تواند گامی جدید در عرصه‌ی انتشارِ بین‌المللی باشد. این نسخه در آمازون 10.90 دلار قیمت‌گذاری شده است.

آمــــازون  (A Journey To Afghanistan (Janestan-e-Kabolestan

طبقِ انتظارِ ناشر، از آن‌جایی که جانستانِ کابلستان، مخاطبانِ ایرانی و غیرِ ایرانیِ فارسی‌زبان در خارج از مرزهای ایران دارد، آمازون می‌تواند محلِ مناسبی برای فروشِ اینترنتی تک‌نسخه‌ای کتاب باشد. پیش از این نیز کتاب "سرزمین نوچ" اثر کیوانِ ارزاقی از سوی نشر افق، به صورتِ تک‌نسخه‌ای در سایتِ آمازون قرار گرفته بود.

رضا امیرخانی در این کتاب، ماجراهای سفرِ خود به افغانستان را در 350 صفحه شرح داده است. هم‌اکنون چاپ ششم این کتاب با شماره‌گانِ 5000 نسخه در بازارِ کتاب موجود است.

برای كشوری كه هیچ دریایی ندارد، آمودریا می‌شود دریا و مزار شریف هم می‌شود بندرگاه؛ آمودریایی كه تازه شوروی‌های سابق كلی‌ش را خورده‌اند و برده‌اند هزار كیلومتر در تركمنستان چرخانده‌اند در بزرگ‌ترین كانالِ دست‌سازِ بشر... كانالی كه از مرو به عوضِ این كه مسیرِ هزاران ساله‌ی خود به سمتِ بلخ را طی كند، كج می‌شود به سمتِ عشق‌آباد...

لازم به ذکر است در سایت آمازون نسخ اصلی بیوتن نیز با قیمت 72 دلار برای فروش ارائه شده است که این ارائه ربطی به نویسنده و ناشر ندارد. در فاصله‌ی کوتاهی سایر کتبِ رضاامیرخانی نیز به همین روش "تک‌نسخه‌ای" در آمازون ارائه خواهند شد.


  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٨٤٧١
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.