تاريخ انتشار : ١٨:٢٦ ٦/٦/١٣٩٢

اعمال ممیزی پیش یا پس از انتشار تفاوتی ندارد/مشکل عدم شفافیت است
 رضا امیرخانی نویسنده کتاب های «من او» و «قیدار» معتقد است که مسئله ممیزی در یک کلام به خاطر عدم شفافیت آن است نه اعمال آن قبل یا بعد از انتشار.این نویسنده به دبا گفت: «به گمان من ممیزی پیش یا پس از چاپ به جز یک هیجان آفرینی کاذب تفاوت چندانی با هم ندارد.»
وی با مد نظر قرار دادن طرح جدید وزیر ارشاد مبنی بر حذف ممیزی و جایگزین کردن نظارت بعد از انتشار گفت: «مشکل ممیزی اعمال آن پیش از انتشار یا پس از انتشار نیست، بلکه مشکل ممیزی در یک کلام عدم شفافیت است و تا زمانی که ممیزی شفاف سازی نشود این مشکل همچنان ادامه خواهد داشت.»
وی در توضیح نبود شفافیت لازم در اعمال ممیزی ها تصریح کرد: «عدم شفافیت ممیزی اولین چیزی را که به ذهن متبادر می کند نشستن حب و بغض ممیز و سلیقه او به جای قانون و ضابطه است. اما به گمان من مشکل عدم شفافیت فقط در حب و بغض خلاصه نمی شود. درواقع تنها یک سویه گرفتاری ممیزی با ناشر و مولف است و سویه مهمتر و خطیرتر گرفتاری ممیز با بولتن ساز است.»
رضا امیرخانی در ادامه افزود: «بولتن ساز حرفه ای است که در کنار ممیزی با عدم شفافیت در این سالها گسترده تر و تأثیر گذارر شده است. ممیز پیش از آنکه از من مؤلف بهراسد از بولتن ساز می ترسد. »
از نظر این نویسنده شفافیت ممیزی باعث خواهد شد بولتن ها همگانی شوند و وقتی این اتفاق افتاد هیچ جایی برای حب و بغض و اعمال سلیقه ای نمی ماند.
در همين رابطه :
 . ماخذ: خبرگزاری دبا

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٧٥٦٧
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.